IMDb:
5,2

Resident Evil: Welcome to Raccoon City izle (2021)

Resident Evil: Raccoon Şehri izle

Ölümcül Deney Yılı Imdb Puanı Site Puanı
Resident Evil
Ölümcül Deney
2002 6,6 7,9
Resident Evil: Apocalypse
Ölümcül Deney: Kıyamet
2004 6,1 7,5
Resident Evil: Extinction
Ölümcül Deney 3: İnsanlığın Sonu
2007 6,2 7,6
Resident Evil: Afterlife
Ölümcül Deney 4: Ölümden Sonra
2010 5,8 6,9
Resident Evil: Retribution
Ölümcül Deney 5: İntikam
2012 5,3 6,7
Resident Evil: The Final Chapter
Ölümcül Deney: Son Bölüm
2016 5,5 6,6
Resident Evil: Welcome to Raccoon City
Resident Evil: Raccoon Şehri
2021 5,2 5,5
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
0

Serinin sözde yedinci filmi ama başlangıç filmi aslında.. Filmdeki karakterlerdeki oyuncu değişikliği cidden fark ediliyor ve rahatsız ediyor. Aynı oyuncularla çekilse kurtarır yönü varmış. Aksiyondan ziyade bir dolu gereksiz gerilim yaratmışlar. Serinin hatırına izlenir çok kötü değil de ilk film bu olsa imiş daha iyiymiş.

avatar
1

Film resmen puan dayağı yemiş... O kadar da kötü değil izlenebilir yani. Resident Evil Retribution ayarında diyeyim siz anlayın...

avatar
1

Oyunculuklar, oyuncu seçimleri, senaryo ve CGI her şey vasat. Sözde oyun serisine daha yakın bir film olacaktı ama Paul W.S. Anderson'ın bile Resident Evil serisinden daha berbat yapmışlar. Ayrıca son yıllarda sürekli gördüğümüz gibi alakasız karakterlerden biri illa artık siyahi oyunculardan seçiliyor ve şaşırtmayarak yine bu filmde de aynısı yapılmış. Jil Valentine oyun serisinde beyaz bir karakter olmasına rağmen burada siyahi. Leon Kennedy karakteri beyaz bir amerikalı olduğu halde burada pakistanlı gibi görünen adama oynatmışlar. Capcom sadece oyun yapmaya odaklansın ve bıraksın bu film işlerini. Asla beceremeyecekleri belli oldu. Bir şeyin aslına sadık kalmadan uyarlama yaparak başarılı olunamaz.

avatar
0

benim leon sarışın idi bu adam pakistanlı nasıl içine ettiniz be.

avatar
0

Milla Jovovich keske bu seride de oynasaymış

avatar
0

Film orta dercede ama çooook sıkıldım resident evilin en kötü filmi neyazikki :( yinede seriye saygımdan izledim eğer tekrardan seriyi izlersem bu filmi es geçerim 4/10

avatar
3

Resident Evil serisinin yedinci filmi. Milla Jovovich'ten sonra yeni filmin nasıl olacağı ve neyi anlatacağı biraz merak konusuydu. Ve açıkçası bir sürpriz yaşamadım.

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Nispeten bu filmde aksiyon yerine gerilim ön plandaydı. İyi seyirler.

avatar
2

Bu serinin son filmine yazılan kötü yorumları,burada ve başka mecralarda'da görünce filmi izlemeyi 4 ay ertelemişim.İzlemek bugüne nasip oldu söylendiği gibi kötü bir film değil.

Bu film serisinin bukadar sevilmemesinin başlıca sebeplerinden biri,resident evil oyun serisini oynamış gamerlar,nostaljik anılarının birebir aynısını filmde göremeyince çamur atmışlar muhabbet bu anladığım kadarıyla.

avatar
5

Oyundaki ana karakterler Tanrı'nın birer lütfu filmdeki ana karakterler ise Tanrı'nın cezası gibi olmuş! :D

avatar
5

Leon S Kennedy'nin daha karizma, daha güçlü, daha cesur, daha zeki ve ölüm makinesi olmasını beklerdim. Hayal kırıklığı...

avatar
4

bir RE oyunu fanı olarak filmi beğendim; Mila jovovicli RE filmi serisi filmleri daha iyi yapımlar olmasına karşın bu film daha iyi bir oyun uyarlaması olmuş bence...

avatar
3

Bu seride ilk film dışında aklımda kalan olmadı, korku-gerilim yerine aksiyon filmi izleyince sarmadı ama isminden dolayı dayanamayıp bir umutla hepsini izlemiştim.
Bunu izlerken oyundaki havayı hissetmek mutlu etti. Bazı sahnelerde gençliğime döndüm :) O yüzden filme nefret kusmayacağım, benim "Resident Evil" filminden beklentim budur. Ama mümkünse bunun daha kalitelisi, daha iyisi. Yine de oyundan kopuk bir film izleyeceğimi zannederek başladığım için hayal kırıklığı olmadı, harika olmasa da bir sürpriz oldu. Uyduruk korku filmlerine alışkın bünyemden dolayı da izlerken zorlanmadım. Umarım devamı daha iyi olur.

avatar
5

10 - Resident Evil - 2021 - Welcome to Raccoon City
Chris ve Claire Redfield'in çocuklukları anlatılmış. Ayrıca aşağıda "not-4"te belirtilen kişilerin gençlik yılları anlatılmış.
İlk defa bir serisinde tarih veriyor. 30 Eylül 1998
Film serisinde bir mantık bütünlüğü yok.
Claire son 3 filmde de ana Alice'ten sonraki ana rollerdeydi ama filmde geçen tarih ile serilerde geçen zaman bir birini tutmuyor.
Şirket kurucuları sürekli değişiyor.
Yine 1 kişiyi kurtarmak için ölen insanlar.
Yine bir bölüm sonu canavarı,

Not-1
Serinin 7 Sinema filmi
3 animasyon filmi vardır.

Not-2
Sinema filmleri bir birinin devamı ama fazla bağlantı hatası var.

Not-3
Aşağıdaki sıraya göe izleyebilirsiniz.
1 - Resident Evil - 2002
2 - Resident Evil - 2004 - Apocalypse
3 - Resident Evil - 2008 - Degeneration (ANİMASYON)
4 - Resident Evil - 2012 - Biohazard : Damnation (ANİMASYON)
5 - Resident Evil - 2017 - Vendetta (ANİMASYON)
6 - Resident Evil - 2007 - Extinction
7 - Resident Evil - 2010 - Afterlife
8 - Resident Evil - 2012 - Retribution
9 - Resident Evil - 2016 - The Final Chapter
10 - Resident Evil - 2021 - Welcome to Raccoon City

Not-4
Aşağıdaki karakterleri ve oynadıkları filmleri yazıyorum ki son filmi izlediğinizde kim kimdi, hangi filmdeydi karıştırmayın.
Ana karakterleri zaten tanıyorsunuz.


Jill Valentine
2004 - Apocalypse
2012 - Retribution
2021 - Welcome to Raccoon City

Claire Redfield
2007 - Extinction
2008 - Degeneration (ANİMASYON)
2010 - Afterlife
2016 - The Final Chapter
2021 - Welcome to Raccoon City

Chris Redfield
2017 - Vendetta (ANİMASYON)
2010 - Afterlife
2021 - Welcome to Raccoon City

Wesker (Umbrella Başkanı)
2007 - Extinction
2010 - Afterlife
2016 - The Final Chapter
2021 - Welcome to Raccoon City

Leon S. Kennedy
2008 - Degeneration (ANİMASYON)
2012 - Biohazard : Damnation (ANİMASYON)
2017 - Vendetta (ANİMASYON)
2021 - Welcome to Raccoon City

Ada Wong
2012 - Biohazard : Damnation (ANİMASYON)
2012 - Retribution
2021 - Welcome to Raccoon City

avatar
1

ilk seriyle alakası yok ve kötü filmdi diyenler hem doğru hem yanlış yorum yapıyor. film gerçekten kötü ama ilk seriyle alakası var. ilk serinin farklı filmlerinde karşımıza cıkan bazı önemli karakterlerin cıkış noktasını anlatmışlar. filmin yapılış amacı bence güzel ama yapılış şekli kötü. kadro daha iyi seçilebilirdi ve daha pahalı bi yapım olmasını beklerdim. sıradan bi zombi filmi olsa kimse laf etmez bu filme ama adına resident evil dersen o zaman adına yakışır film yapıcaksın. ilk seri bile daha düşük bütçeli olmasına rağmen daha akılda kalıcıydı. tamamen çöp diyemeyiz haksızlık olur bi gideri var ama vasatın biraz üstü benim fikrim. umarım devamı daha kaliteli olur..

avatar
2

@tetrodotoxin, ilk seiyle alakası yok kardeşim. Burdaki Claire, Chris, Jill, Leon, Vesker, Ava karakterleri ilk seride de vardı. Canlandıran kişiler farklı oyunculardı. İlk serideki Leon ve Jill Valentine yine biraz oyundaki karakterlere benziyordu, burdakilerin uzaktan yakından alakası bile yok Bir seriyi düzeltelim derken hepten içine etmişler Yspım ekibinden Paul W Anderson çıkarılmadığı sürece düzelmez bu seri. Yahu Resident Evil serisinde konuşan zombi yok, bu filmde o da var. :))

avatar
1

@tetrodotoxin, nasıl ilk serideki karakterlerin çıkış noktasını anlatıyor kardeşim? İlk serinin ikinci filmi de racoon city nin çöküşünü anlatıyor. Ve ofilmdeki hikayede 1998 de geçiyor. orda da var jill valentine karakteri. O filmde zaten başından sonuna kadar anlatıyor karakteri. Hatta o filmde daha iyi işlenmiş. Çıkış noktası falan yok yani. Bu yeni film oyuna daha çok benzemeye çalışmış ama yine olmamış.

avatar
1

@tetrodotoxin, resident evil evreninde alice diye bir karakter yok yalnız :) ve olayların başlangıç noktası racoon city değil. Filmde de adl geçen arklay dağlarındaki spencer malikanesi. Neyse film dandik :D

avatar
1

@tetrodotoxin, kardeşim oyunu bir kenara bırakamazsın. Çünkü bu film oyun serisinden uyarlama. Karakterler, mekanlar vs hepsi. Sen oyunun filmini yapacağım diye yola çıkıp sonra senaryoyu orjinal hikayeden çok farklı şekilde yazarsan bu seriyle büyümüş oyunun fanlarını karşına alırsın. İlk seride de nöjle yaptılar. Alice diye orjinal hikayede olmayan bir karakter uydurup 6 film boyunca onu başrol yapıp, esas ana karakterleri uydurdukları Alice in ayakçısı yaptılar. Tüm seriyide Alice e bağladılar b.k ettiler gitti. O filmleri beğenen kitle de zaten Resident Evil ı bilmeyen kesim. Capcom un kendi yaptığı animasyonlar var üç film onlar bu filmlerden kat kat üstün.

avatar
1

@tetrodotoxin, Bana uyarlama nedir anlatma? Gayet iyi biliyorum. 2013 Tomb Raider oyunu, 2018 de filme uyarladılar mesela. Bak o da uyarlama, o filmde olması gerektiği gibi ana karaktere ve hikayeye dokunulmadı. Ufak tefek bir kaç değişiklik yaptılar mis gibi oyun uyarlaması yaptılar. Ama Resident Evil filmlerini yapan yönetmen geldi tüm hikayeyi uydurma bir karakter yaratıp onun üzerine yazdı. O Alice karakterini canlandıran kadın yönetmenin karısı bu arada. Adam karısını meşhur etmek için güzelim Resident Evil serisini harcadı. O filmler uyarlama değil. Uyarlamalara kafana göre karakter yazamazsın. Üsttede yazdım ufak tefek çok önemsenmeyecek değişiklikler yaparsın o kadar. Ama adam maşallah tüm hikayeyi silip karısını başrol yatı. Aynı adam geçen yıl Monster Hunter isimli başka bir oyundan uyarlama fim yaptı. Dalga geçer gibi orfada tüm hikayeyi değiştirip yine başrolde karısını oynattı. Sonuç? O filmde 5 küsür bir puanla tarihe gömüldü.

avatar
2

Filmi izlemek için anca fırsatım oldu, ama film önceki resident evil filmleri gibi hayal kırıklığı çlktı. Neresinden başlasam bilmiyorum. Her sahne hayal kırıklığı. Bu arada film 1.ci ve 2.ci oyunu anlatıyor (yersen). Neyse şimdi

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
İşin özeti film rezaletin de ötesinde. Filmin yapım ekibinde baktım yine lanet olası Paul W. Anderson varmış. Ya Capcom şu filmin haklarını Sony den alsın bir an önce. Yemin ederim bir buçuk saat zor geçti. Film 5.6 puanı bile haketmiyor. 3 puan anca. Oda oyunun hatrına yani. İzlemeyin, izlettirmeyin. Eğer benim gibi oyunun ağır fanıysanız bu film size küfrettirir. Bu arada şu film yüzünden bu sitede bir kaç arkadaşla atışmıştık onlardanda özür diliyorum

avatar
1

Diğer seriden bağımsız olarak çekilmiş filmin geneli gece karanlıkta geçiyor ama kendini izlettiriyor.

avatar
1

@Strangers, oyundaki orjinal hikayede gece geçtiği için normal.

avatar
3

Film ilk 6 seri ile alakasız ve maalesef oyunculuk konusunda biraz zayıf kalmış..

avatar
3

Serinin en kötü kötü filmi. zaten seriylede pek alakası yok.saçma sapan bi film olmuş.aşırı karanlık.aşırı yavaş.aşırı saçma ilerliyor.oyuncularda iyi degil.boş vaktinizde izleyin.

avatar
1

@Kemalist-55, serinin en kötü filmi? Serinin tüm filmleri kötü :)) Bunların yerine Resident Evil,: Degenaration, Damnation ve Vendetta isimli animasyon filmleri izleyin daha iyi

avatar
4

Yav şu yönetmenler devam filmi çekecez diye izleyiciyi harap etmekten vazgeçsin artık. Lütfen.

avatar
1

@DJNooB, devam filmi değil bu yeniden yapım. Ama keşke yapmasalarmış dedirtti cidde

avatar
1

Lütfen sadece film hakkında yorum yapın demişsiniz güzel de demişsiniz o zaman şöyle yapalım film hakkında yorum yapmaya gerek yok anlayan anlar

avatar
7

Yılın son gecesini böylece heba etmiş olduk

avatar
6

bu seriyi playstation 2 oyunuyla tanidim gercekden o dönemin teknolojisi ile yapilmis en iyi oyundu bana göre . su son filmi izledikden sonra Mila jahovic farki gercekden filme enerji sinerji renk güzellik ve adrenalin katiyormus . siradan bir filme dönüsmüs imdb puani oldukca yerinde umarim bir tane daha cekip dahada batirmazllar . .

avatar
1

@erdem-ch, ps2 deki oyunu resident evil 4 tü. Ordaki hikaye çok farklı. Ordaki virüs t-virüs değil. Zaten anlamışsındır ordaki köylüler de zombi değil. Çünkü silah kullanıyorlar ve konuşuyorlardı

avatar
2

@Atican, oyun ile filmler farkli haklisin ama ben gercekden o oyunu cok sevmisdim filmler konusunda bu seride sadece Mila jahovicin oynadigi filmleri izledim birde su son filmi tabi renkler zevkler tartisilmaz diger filmler kadar bunu sevemedim ..

avatar
10

Türü ve konusu ilgimi çekse de aslında Milla için izlemiştim seriyi. Bunda gözümün sürekli Milla'yı araması bir yana, oyunuyla alakasız biri olarak başarısız buldum filmi.

('Oyunuyla alakasız biri' diye belirttim ki Ati kardeş bana da sarmasın)

avatar
2

@rekreasyonist, sarmam :))

avatar
4

Aşağıda bazı arkadaşların tahminimce z kuşağının (ki doğal olarak çünkü ilk oyun 1996 da çıktı) bilgisiz olduğunu farkettim.
Arkadaşlar bu yeni başlayan bir seri. Bundan önceki 6 filmin resident evil oyunu ile hiçbir bağlantısı yoktu. Alice adında bir karakter resindent evil oyunlarında yok. Dolaysıyla bu yeni film doğrudan resident evil oyunun filmi. Oyunun ilk serilerini bilmeyen arkadaşlar doğal olarak neden mila yok, mila olmayınca filmin tadı yok gibi yorumlarda bulunuyorlar.bilginize, filme sıra gelince;

özellikle son dönemlerde RE ile ilgili fanların çok fazla eleştirileri vardı, RE4 ile birlikte oyunun korku atmosferinin kaybolduğu saf aksiyona döndüğü yönünde çok eleştirildi. İşte bu filmle birlikte köklerine dönme kararı aldığını görüyoruz. Film bildiğiniz korku filmi ve oyuna odaklı bi şekilde 1. ve 2. oyun sanki birleşitirlmiş şekilde yapılmış. Açıkçası ben filmi çok baştan savma gördüm. hastalıklı adamların görüntüsü, hastaklıklı köpeğin görüntüsü bana aşırı abartılı geldi. hani insanlar ve hayvanlar hasta değil de sanki özel makyaj yapmışlar gibi. zaten bilim kurguya dair hiçbişey yok. Saf korku olsun jumpscare felan. Filmi izleyen arkadaşlar zaten kimin "nemesis" olacağını tahmin etmişlerdir. film günümüzde türünün benzeri de olmadığı için en fazla 7 puanı hakediyor. Eğer alternatifleri olsaydı bu filmin puanı en fazla 5,5 olurdu.

avatar
6

Bildiğimiz Resident Evil serisinden çok farklıydı. Daha kasvetli ve korku filmi tadındaydı. Bir de ben filmi 3 gibi izlemeye başladım. Gecenin sessizliğinde daha bir güzel oldu. Resident Evil evrenin geçmişi hakkında bilgi veren iyi denilebilecek bir filmdi. Filmin korku ve gerilim müzikleri çok iyiydi. Cgi biraz vasat kalmış. Sitede aldığı puan kadar da kötü bir film olduğunu düşünmüyorum. Devam filmi gelebilir gibi geldi bana.

avatar
1

leon hiç yoktu ama oyunu beğendiğim için film güzeldi yeni seriye başlamak her zaman iyidir 2.film olursa daha iyi olcak gibi geliyor kaya yakışmış ama avan hiç olmamış :)

avatar
3

Film idare eder ama keşke biraz daha üstüne düşülseydi. Milla da olsa olurdu ama en azından oyundaki karakterleri tanıdık. Bu arada Redfield sen harikasın ♥?♥?♥?

avatar
0

@Ciguli, milla neden olsun arkadaş? Uydurma bir karakter onun karakteri. Resident evil oyun serisinde alice diye bir karakter yok.

avatar
2

@Atican, olduğunu kastetmedim zaten. Keşke olsaydı ama...

avatar
11

Gözlerim hep Milla'yı aradı ya. Seri onunla var olmuştu zaten. Deney ilk nasıl başladı? Bu soruya cevaben yapılmış bir film ama şöyle bir bakarsak gerek var mıymış, muamma:/ Linç edilecek seviyede kötü veya berbat bir bölüm olduğunu düşünmüyorum ama serinin diğer bölümlerine ve kurgusuna kıyasla bir-iki gömlek düşük kaldığı çok bariz. Özellikle görsel efektlere bakıyorum da yani hiç özenilmemiş. Serinin 2002-2007 yıllarındaki görsel kalite bile bunu ikiye katlayıp cebine sokar. Sırf serinin hatırına izleyip tahammül edilebilecek düzeyde olmuş...

avatar
2

@ayyuka, Bu seri milla ile falan doğmadı bilmiyorsanız konuşmayın ya. Bu seri aynı isimli video oyununun film uyarlamasıdır. Ve orjinal uyarlamasıdır. Milla nın oynadığı o ucube filmin sadece adı Resident Evil. Hikayesi uydurma, ana karakteri (Alice) uydurmadır. Ofilmlerde Chris, Claire, Jill, Leon gibi ana karakterler bildiğin yan karakter yapılıp çöp edildi. Gelip buraya o filmleri övüyorsan senin bu seeriden gram haberin yok demektir. Asıl ve orjinal hikayeyi aşağıya sırasıyla yazdım.

Resident Evil Origins:

23 Haziran 1998’de Umbrella şirketinin sahip olduğu Ecliptic Ekspress treni esrarengiz sülükler tarafından saldırıya uğraması ile başlar. Bu olaydan 2 saat sonra yola çıkan S.T.A.R.S. Bravo Takımı’nın Arklay Dağlarındaki görevi ise Arklay Dağı’nda gerçekleşen cinayetlerin sebebini bulmaktır. Görevleri sırasında karşılaştıkları bu virüs, kontrolsüz bir şekilde yayılmaya başlar ve Umbrella Şirketi’ni de zor bir duruma sokar, zira bu virüsün yayılması onları da şaşırtır.

Rebecca Chambers, Bravo Takımı’nın bir üyesidir ve Arklay Dağı’ndaki görevde yer alır. Kısa süre içinde parçalanmış halde bir askeri araç bulan Bravo Takımı, Billy Coen isimli bir suçlunun özgür kaldığını öğrenir ve peşine düşer. Ancak T-Virüs’ün varlığından ve çoktan hızla yayılmaya başladığından habersiz olan Bravo Takımı teker teker Arklay Dağı’nın eteklerindeki ormanda avlanarak zombiye dönüşür. Rebecca keşfettiği trene adımını atar ve T-Virüs’ünden etkilenen insanların yavaş yavaş zombiye dönüştüğü ve işlerin fazlasıyla ters gittiğini fark eder. Hayatta kalmak için Billy ile birlikte çalışmaya başlayan Rebecca, bu virüsün sebebini, nereden bulaştığını ve sorumlusunu yavaş yavaş öğrenmeye başlar.

Resident Evil 1 (1996)

Temmuz 1998 tarihinde Raccoon City’de bir takım yamyam cinayetleri işlenmeye başlar. Cinayetlerin kaynağını Arklay dağlarına kadar takip eden Bravo timinin helikopteri düşünce bölgeye Alfa timi gönderilir. Ancak timin burada karşılaştığı ilk şey vahşi köpekler olacaktır. Paniğe kapılan helikopter pilotu hızla olay yerini terk eder ve tim bir başına kalır.

Ekip hızla kaçarak terk edilmiş bir konağa saklanır. Burada ise karşılarına yamyam cinayetlerini aydınlatan zombi çıkar. Onlarca kurşun isabet etmesine rağmen sadece başından vurulunca ölür. Konağı dolaşırken Bravo timinin hayatta kalan son üyesini, köşkün altındaki gizli bir laboratuvarda bulurlar. Burada insanları zombiye çeviren virüsünün sırrını keşfederler.

Virüsün mucitlerinden eski Umbrella şirketi çalışanı Albert Wesker’la karşılaşan ekip, virüsün bir kaza sonucu yayıldığını öğrenirler. Wesker yalnız değildir ve tim ile canavarlar arasında büyük bir savaş yaşanır. Onları kurtarmaya gelen helikopterle ile uzaklaşan tim, henüz her şeyin daha yeni başladığının farkındadır.

Resident Evil 2 (1998)

İlk oyundaki olaylardan 2 ay sonra Leon isimli bir adam ve Claire isimli bir kadın, artık tamamen zombi istilası altında kalmış Raccoon City’de karşılaşırlar. Leon yeni bir polis, Claire ise kardeşi Chris’i aramaya gelmiş bir sivildir. Polis merkezinin bile iğrenç yaratıklar tarafından işgal edilmiş olduğunu görünce kaçmaya karar verirler.

İkilimiz, her şeyin Umbrella şirketinin suçu olduğunu ve aslında virüsü orduya satmak isterken yanlışlıkla tüm şehre yaydıklarını öğrenirler. Yolları bir noktada ayrılsa ve farklı insanlarla tanışıp kendilerini yaratıklarla savaşın ortasında bulsalar da ikilimiz sonunda NEST tesisinde yeniden buluşurlar.

Bu tesis pek çok şeyin başladığı ama hiçbir şeyin çözülmediği bir yerdir. Her şey daha da kötü olur ve sonunda tesisi patlatmaya karar verirler. Son anda buradan kaçmayı başaranlar yalnızca Leon, Claire ve yolda buldukları yetim çocuk Sherry olur. Artık bir amaçları vardır; hayatta kalmak ve Umbrella şirketini tamamen ortadan kaldırmak.

Resident Evil 3 (1999)
Resident Evil 3 oyununda ikinci oyundan öncesine gidiyor ve Raccoon City’nin nasıl bu hale geldiğini görüyoruz. Anlatılanlar doğrudur, bir şekilde virüs yanlışlıkla şehre yayılmıştır. Ancak Umbrella şirketi bu konuda o kadar da üzgün değildir ve Nemesis isimli öldürülmesi neredeyse imkansız bir canavar şehirde kol gezmektedir.

Olayları soruşturan Jill, oyun boyunca Nemesis ile mücadele eden kahramanımızdır. Yanındaki arkadaşları ile birlikte hikaye boyunca Nemesis ile korkunç savaşlar verir ve sonunda onu bir şekilde yok etmeyi başarır. Sonunda ikinci oyundan sonraki zamana geçeriz ve Raccoon City, artık kurtarılamaz durumda olduğu için yok edilir. Bu patlamadan son anda kurtulan Jill ve arkadaşı Carlos, bir intikam yemini ederler.

avatar
-1

@ayyuka, işine gelmedi mi eksiyi basarsın tabi. Milla nın çöp filmlerini izle sen

avatar
1

@Atican, çok haklısın. Eklemek istediğim yorumlar bunlar.

avatar
0

@Ciguli, arkadaş herşeyi geçtim gelmiş, resident evil serisi milla ile var oldu diyor şaka gibi. Seriden gram haberi yok bunun.

avatar
1

@Atican, Ne bu anlattıkların, animasyon filmi mi? oyun mu?

avatar
5

@Leftbehind, oyun. Arkadas haklı ama kullandıgı üslup kendisine eksi kazandirdi

avatar
5

@book of love, arkadaş 'Resident Evil'ın Türkiye Şubesi' gibi atarlandı ama bence çok yanlış anlamış olayı.

avatar
2

@Leftbehind, film zaten milla li original series ten farkli olarak reboot series olarak geciyor, oyunlarindan habersiz, burda ayni seri altinda devam filmi olarak izleyen biri icin millayi aramak gayet normal

avatar
-2

@Leftbehind, neyi yanlış anladım? Üstteki arksdaş resident evil serisi milla ile var oldu diyor, bende yanlış bildiğini söylüyorum. Asıl sen anlamadığın konuya cevap verme

avatar
5

@Atican, tamam Ati'cim de filmlerden bahsediyor işte arkadaş, orada yanlış anlamışsın.Filmli serisi onsuz eksik kalır diyor, anladın mı?

avatar
1

@Leftbehind, film serisi oyunu baz alınarak yapılıp, sonra serinin ana karakterlerini yoksayarak yan karaktere çevirip, uydurma bir karakter yaratıp, tüm seriyi onun üstüne inşa etmek zaten başlı başına bir saçmalık. Asıl milla olmazsa bu seri güzel olur. Millalı son filmde utanmadılar t-virüs ü nü milla nın karakteri nin geliştirdiğini gösterdiler ya yuh dedim. Yani iyi ki milla yok. Onun aptal kocası o filmleri yaptığı için karısı millayı başrol yaptı. Aynı adam monster hunter oyunu filmi yaptı ordada yine karısını başrol yapıp o güzelim oyunun hikayesini de mahvetti.

avatar
2

Cast seçiminden tut her şeye ancak bu kadar kötü film olunabilirdi. Seriye hakaret bir film olmuş. Film havada kalmış alelacele çekilmiş bir film gibi. Imdb puanı da 5.4 zaten

avatar
5

Oyunların hatrına izledim. Ve denildiği gibi ilk iki oyunu temel alsa da oyunlardaki senaryoya birebir sadık değil. Misal

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
gibi . Cgi'in kötü olmasından mı bahsedeyim, diyalogların tam bir adamım ağzıyla yazılmasından mı, filmin kopukluğundan tut. Milla j.'li serinin ilk 3 filmi buna kıyasla baş yapıt kalır ama buna kıyasla.
Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
1

@zeus128, bu filmin haklarını sony nin elinden almalı capcom. Özensiz film yapmaya başladı sony iyice. Önce venom şimdi de bu. Oyun filmleri arasında oyunlara en sadık kalan iki film gördüm. Biri Silent Hill in ilk filmi. Diğeri Tomb Raider ın 2018 deki filmi. Bakalım Netflix te bir tane Resident Evil filmi yapacak. O nasıl olacak onu merak ediyorum

avatar
1

@Atican, onlari bilmem ama ben uncharted icin tedirginim. Ne kadar ugrassalarda hakkini veremeyecekler, ne kadar iyi oynasada oynasin Holland la beceremeyecekler. Zirvede birakip hic bulasmamaliydilar, ama nerdee..

avatar
2

Filmin en güzel tarafı bedava izlemiş olmam. bir de üstüne para verseydim kafayı yerdim. Adminden Allah razı olsun.

Filmi 1:38'nci dakikadan sonra izlemenizi öneriyorum. Öncesini de şöyle anlatayım; Birbirinden alakasız 5'er dakikalık tiktok videolarını birleştirmişler. Resident Evil'le falan alakası yok.

Ve sanki yönetmen oyunculara olabildiğiniz kadar geri zekalı taklidi yapın demiş gibi. Mesela zombi polisin gözü önünde ekmekle başka bir adamın kemiğini sıyırıyor. Polis diyor ki hey kaldır ellerini sana kaldır ellerini diyorum :D

Matrix' kötü diyordum. bu kötü bile değil

avatar
4

@mbysy, :))))))))))
"e sanki yönetmen oyunculara olabildiğiniz kadar geri zekalı taklidi yapın demiş gibi. Mesela zombi polisin gözü önünde ekmekle başka bir adamın kemiğini sıyırıyor. Polis diyor ki hey kaldır ellerini sana kaldır ellerini diyorum :D" Yarıldım gülmekten :))))))

avatar
1

Yorumları okuyunca bu da Matrix ten farksız sanırım. İzlemiyorum arkadaş :((

avatar
4

Baska oyuncu mu bulamadiniz tipler karakterlere hic uymuyor ve buyuk oynayip serideki en iyi bölümlerden birini (re2) sectikleri halde zoru basarip b*ka cevirmisler. Olay baska karakterlerin gozunden aktarilsa gene daha iyi olurmus. Fazla amatorce kalmis.

avatar
6

'The New Mutants'da denemişlerdi bunu zaten, bu Kaya Scodelario'lu versiyonu olmuş.

Film, ben oyun fanları için çekildim diye bağırıyor,elinde konsol olanlar için, yeni bir hayran kitlesi oluşturulmaya çalışılmış. O yüzden başlangıç hikayesini konu alıp,ismini taşıdığı gibi, oyunun örgüsünü de sıkıştırmışlar v korku üzerine kurulu, yeni oyuncularla, filme taşımaya karar vermişler.
Sonra da bir korku filminde olabilecek ne kadar klişe varsa hepsini bu filme toplamışlar,
Mila'lı seri, zaten 'çakma Matrix' tadı vermişti, ama korku filmlerine bayılan v Resident Evil serisini tek solukta bitirenler için bile 'berbat' bir yapım olmuş bence.

Daha doğrusu yapımcılığını 'flash tv' üstlenmiş, vizyona da halay başı olarak girişini gerçekleştirmiş bir seri filmi v Power Rangers oyunculuğu var, ama izledik işte..

off bir de filme after credits eklemişler, ama izlerseniz 'gözleriniz kanayabilir'

avatar
1

@Leftbehind, bu film değil ya bu başka bir şey

avatar
4

Milla Jovovich'e alıştığım için gözüm hep onu aradı. Film fena değil atraksiyonlu. İzlenebilir.

avatar
4

Netflix dizisi ile youtube fan-filmi arasında bir şey olmuş. Düşük bütçeli bir yapım olmasından ötürü yer yer CGI'lar kötü ama bazı sahnelerde oyunculuklarda kötüydü.

RASTGELE FiLM İZLE Kendimi Şanslı Hissediyorum