bazı olaylar anlatılmak isteniyor ama istemekle kalıyo neden daha derine inip açmadılar çok merak ediyorum neyse fena değil yine paramparçayım
Yönetmen Kichitaro Negishi'nin başka filmlerini de izlemek isterdim. İlginç, farklı, kendine özgü bir anlatımı var. Film en uygun yerlerde izleyiciyi sıkmadan geriye donuslerle ilerliyor. Yumuşacık, sarıp kavrayan bir kanavada aslında oldukça derin çatışmaları barındıran bir öyküsü var. Sadelik, dürüstlük, mücadeleci yapı, alçak gönüllülük,fedakarlik, yaşam sevgisi, kabulleniş, mütevazı kışlık, göz kamaştıran güzellik, yaşamdan vazgecmislik, bencillik, dibe vurmusluk, kronik depressif kişilik, burnu büyüklük ile evlenirse .... Daha önce Mahfuz Kılıçlar filminde keyifle izlediğim Oyuncu Takako Matsu'nun güçlü performansı göz dolduruyor, kendine hayran bırakıyor. Japon sineması beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Tokyo Hikayesinden, Departures'e hep derin tatlar bıraktı. Bu film de iyi ki izledim dediklerimin arasındaki haklı yerini aldı.Teşekkürler.
açıkcası filmler beni sarmaz o bu film beni kendine izletti filmde inanılmaz garipti yuh artık yediğim yerler oldu çocuğu olduğunu bildiği halde o okada'nın onu öpmesi ne blim otanın başka kadınla yatması ve halen sachi her birine göz yumması falan ne garip bir filmdi üstelik film bittiğinde neeee dedim bu kadar gaipten bir ilk defa izledim