Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
0

Yarı Belgesel yarı Film olarak yapılmış, hoş bir mix olmuş. Dönem cehaletini ve asrın felaketini alıp günümüz bilgisine harmanlayıp lezzetli bir yemek gibi sunmuşlar. Tekrar zevkle seyredeceğim filmlerden.

avatar
1

Volkanik patlamayı hiçbir belgeselde bu kadar detaylı bir şekilde seyretmemiştim. Hem film, hem de belgesel tadında gayet açık ve anlaşılır bir yapım olmuş. Netflix umarım yakın zamanda bu tarz bir dizi ile karşımıza çıkar.

avatar
-1

belgesel seviyosanız seyredın yoksa vakit kaybı

avatar
-1

çok saçma bir filim bence anlatılan atlantis bile tarih öncesi uygarlıkla alakası bile yok herşeyden önce filim daha çok sanki bir sunum gibi her yönden boşa yapılmış bir filim

avatar
1

belgesel-film karması çok güzel bşy olmuş. herkes izlemeli bence..

avatar
1

harika bi belgesel çok teşekür ederim admin .d.d

avatar
-1

hem belgesel hem mitolojik nasıl oluyor atmasyonun belgeselimi olur ama hep söylerim bu batı filmlerinin atmasyonlarının bile süper yoksa 8 yaşındaki çocuk ben örümcek adamamım diye 7 kattan düşmezdi(ALLAH tan mucize eseri kurtulmuştu kurtulmayanlarda oldu).

avatar
1

Harika bir belgesel film,çok başarılı.mutlaka izleyin.admin nerden buluyorsun böyle filmleri,helal olsun

avatar
1

gerçekten güzel bir site film kalitesi mükkemmel teşekkürler

avatar
1

gerçekten mukemmel bir film

avatar
1

belgesel tadında ortalama bir film olmuş..bilgisayar destekli görsel efektler çğu yerde sırıtmış,mitolojiye ilgi duyanlar izleyebilir,izlemezsenizde çok şey kaybetmiş olmazsınız

avatar
0

admin öncelikle emeğine sağlık,
rica etsem The Fountain 720p olarak yüklermisin

avatar
1

Film Güzel.Belgesel tadında olmuş biraz.ama yinede izlenmeli ..

avatar
1

öncelikle admine,sonra izleyip yorum yapan arkadaşlara tşk ederim..izledikten sonra ayrıca yorum yaparım

avatar
1

arkadaşlar herkeze tavsiye ederim gercekten cok guzel bir filim admin elline saglık filimler gercekten cok kaliteli..

avatar
1

flim izlenilebilir